Det här var illa..

Vaknade klockan sju och gick till badrummet i blindo. Jag är SÅ trött. Jag la mig tidigt (kollade inte ens på reprisen av KOQ men jag såg den 19:25 istället, höhö..) och det tog mig ett bra tag att somna om. Well, well.. nu är jag uppe och snart på väg. Hoppas det inte är trafik och att det FINNS parkeringsplatser vid skolan. Igår körde jag runt i tjugo(!) minuter för att få en.. och precis när jag skulle få en kom det en liten jävel och snodde den. Aphuvud!

Imorgon ska jag vakna klockan sex! Jobbigt men det är snart över.. Helg och plugg! Ja, en jobbig vecka för mig, med andra ord. Idag och fram till tisdag kväll ska jag bara plugga till tentan som jag har nu på onsdag. Onsdag fram till söndag har jag en hemtentamem (som är sjukt svår!) i Geografin. Så som jag ser det är det bara sitta framför en massa papper, böcker och datorn!

C ya latero Alligateroooo :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0