Igår och idag.

Igår tränade jag två timmar (dock kändes det bara som en) eftersom vi körde Pilates. Jag kan bara säga en sak: inget för mig. Visst, jag gillar det här med inre styrka och självkontroll men jag vet inte, det var bara inte min grej. Synd för det hade nog varit roligt att efter ett tag vara så grym som de flesta var i gruppen.



Idag ska jag bara köra spinning i 30 minuter och sedan gymmet i en timme. Det känns så skönt att ha fastnat för träning nu, på allvar. Förut tränade jag på Friskis & Svettis i Jakobsberg, vilket inte var något att hurra för. Det var för enformigt för att intresset skulle finnas. Spinning, spinning och mera spinnin. Dessutom var det elaka äldre människor där som störde sig på att det fanns yngre människor som ville spinna.

Deras pass var sämst (nu är jag elak men så var det faktiskt). Det var anpassade till enbart äldre, vilket blev tråkigt för mig i längden då deras gympapass blev mer som lek än träning. På SATS känner jag verkligen att jag tränar och att personalen finns där, ifall jag vill fråga något.

Nu gör jag världens reklam för SATS men det är MIN egen erfarenhet jag talar om. Andra kanske har fått en annan bild. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0