Jag är helt slut.

Två timmars träning. Shit, det svider i kroppen. På ett härligt sätt, såklart.

Först var det spinning i trettio minuter. Jag körde på. Efter det skuttade jag (läs: släpade jag mig) till Core, den var trettio minuter. Efter det brukar jag gå hem men inte denna gång, nej. Jag stannade kvar och körde på Steamy Window. En ny grej som SATS kör med för tillfället. Det är inspirerad av House och Striptease. Yes, det var mycket "juckande" mot en stång och såna där sexiga rörelser. Jag var allt annat än sexig med svettet rinnande från alla håll och kanter.. Men det var faktiskt jätte roligt! Man skämdes jätte mycket i början med att behöva röra sig sexigt framför alla och göra massa "sex-rörelser", men efter ett tag släpper man allt och kör på. Nä, detta är något jag kommer göra så länge Steamy Windows fin.



Såhär sexig var inte jag.
Men det skulle inte skada att
få ha hennes kropp!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0