Krämer.

Som de flesta vet älskar jag ansiktsprodukter och yadayada.
Jag tycker man blir SÅ fräsch och ren.
Nu har jag använt mig utav Mary Kay i ett par månader och
jag tycker inte om det.
Produkten är bra men för mitt ansikte..
nja. Det känns inte riktigt så. Jag tror jag återvänder till min Lancome för
den passade mig rätt så bra.

Jag vill såklart ha
dagkräm,
nattkräm,
peeling och
rengöring för ansiktet
.
Dyrt men så värt det.
Om jag får juljobbet på Posten så ska jag
inhandla detta från BeautyPlanet.




Lancôme Hydra Zen Neurocalm 50 ml
Dagkräm!
Den är ROSA :)
469:-


Lancôme Bienfait Multi-Vital Night 50 ml

Nattkrämen!
499:-

Lancôme Primordiale Yeux Skin Recharge Visible Smoothing Renewing Eye Moisturizer 15 ml
Ögonkrämen.
Huden kring ögonen är ju känsligare än resten av ansiktet
och därför ska man vara mer skonsam runt ögonen.
439:-

Lancôme Exfoliance Clarté 100 ml
Peeling!
299:-

Lancôme Baume Eclat 125 ml
Make-up remover.
Sån behöver jag faktiskt istället för att
använda peeling varje gång och torka ut
huden.
209:-







Julklapp till mig? Höhö! :)

 



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0