Soooooon...

Idag är en stressig dag.. Sista dagen innan tentan. Man kan tro att jag kommer få vila efteråt men icke sa nicke. Jag har en annan tenta (Geografi) på fredag. Jag snackade med läraren i Geografin och han sa att det finns TVÅ datum: Fredag och Söndag. Man får välja och han la fredagen för att han inte vill att vi ska slösa vår helg på det. Schysst tycker jag. Så mitt mål är att köra den på fredag. :)

Ojoj, vad jag babblar. Jag har inte pluggat som man bör göra. Gäster har valsat in och ut de senaste dagarna och eftersom vårt hus är så pyttenutte litet så hörs ALLT. Så, jag har bestämt för att babbla en massa skit på tentan och hoppas på det bästa.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0