Tema...

Istället för att plugga (som jag verkligen verkligen borde göra!) stirrar jag på min Canon och funderar ut massa saker. Jag har inte tagit så många bilder som jag velat eftersom det har funnits så mycket annat att göra och fantasin har varit ett stort hinder. Jag försöker finna vägar och tänkte på teman. Om jag har ett tema för varje vecka så kanske jag stimuleras till att ta bilder. Hm?

Ska testa det! Om ni har bra "teman" så hojta till, vetja! :)


Speak up!
Valentina

Så jävla avis på dig för att du har en systemkamera, de e de typ de bästa man kan ha! Tycker ballonger borde va ett tema o typ barn, om du tar typ någon kusin eller något o går ut o fotar, så håller hon massa färgande ballonger o sedan gör du bilderna svart vita men ballongerna i färg =) haha eller va fan, lyssna inte på mig=P

2009-10-30 @ 18:55:50
URL: http://inow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0