Idag.

Ja, idag vaknade jag 06:45 och gick iväg för att träna. Det var skönt men min cykel var lite konstig. Men men, det är jätte roligt att börja träna igen. Jag har verkligen saknat det. :)

Igår var jag med min kusin och planerade hennes bröllop. Det var faktskt jätte roligt och jag älskar ju planering OCH bröllopar. Så, det passade mig. Efter det åkte jag, min kusin, hennes bror och mamma och min mamma iväg till Prince Palace. Min kusin (hon heter Marina) vill gifta sig där men efter att ha sett och hört vad ägaren säger verkar det inte bli så. Lokalen är JÄTTE fin men... det är för trångt och ja, hon tyckte inte om det. Huvudsaken är att HON och HAN gillar den. Så, vi ska kolla på Olles Krog i stället. Jag hoppas den är mycket bättre.

Efter det tränade vi vårt första pass - huuuuur kul som helst. Vid andra passet (Core) fick jag och min syster skratt-attack på grund av vissa övningar. Men men, kroppen kände av det. Härligt härligt, men farligt farligt.. :) Efter det hoppade syrran in i duschen och jag fixade käket (kokt kyckling, tomater, Ajvarsås och majs). När jag duschade klart åkte vi iväg till DJ och Evan. Där satt vi och pratade lite om skolan (Jag försöker få DJ att plugga och bli klar! YEY), om Evans pluggsituation, hur det var i Iran. Sedan tog vi en kort liten promenad och for iväg hem. Det var trevligt faktiskt.

Idag kommer jag träffa As och Soma. Jag har några ärenden i vårt centrum. Ja, några små fjuttiga sådana. Jag vill ha en klocka.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0