Idag.

Kom hem nyss (vaknade 06:00) från skolan. Första seminariumet var SÅÅÅ onödig. Men andra var väldigt givande för vårt PM som ska lämnas in 23 september. Nu ska jag faktiskt börja skriva på den, äta lite och fortsätta skriva. 19:30 har jag träning (det var nog Core och Dance något) så då ska jag svettas en aning. Efter det blir det mat, dusch och plugg. DJ och Evan skulle egentligen komma ikväll men vi sköt upp det till imorgon. Jag och min syster ska vakna 06:45 på fredag morgon för träningen så vi ville inte vara trötta den dagen. Och vi vill att DJ och Evan ska sitta här ett tag! :)

Vi tänkte hyra film, äta mat och lite godsaker. Så, på fredag är det hemma hos oss som gäller. :) Längtar. Vi har alltid kul tillsammans. Jag och DJ har känt varandra i 10 år och vår vänskap har gått upp och ner men vi "hittar alltid tillbaka". Så det är ingen direkt idé att försöka förstöra eller få oss att sluta träffa varandra, eller hur? Efter tio år känns det nästan fånigt att sitta och försöka finna vägar för att skapa en klyfta mellan mig, min syster och DJ och Evan. Många har försökt, sedan vi var små. Så många löjliga försök, fånigt trams och barnsligheter har vi fått stå ut med. Tio år - flera hundra försök men ingen har lyckats. Och tro mig, det där ordet "ingen" kommer inte ändras.

Ja, det var allt. Nu ska jag plugga. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0