While I'm waiting..

Ditt fullständiga namn: Marina Bedrosian.
Smeknamn: Mar, Maro, Marre, Kaktus och Prinsessan (av Arre haha).
Födelseår: 1987.
Ditt födelseställe: Libanon, Beirut.
Vart bor du: I en allt för liten lägenhet i Jakobsberg.

Vilket land kommer du ifrån: Armenien.
Vad heter din morfar och mormor: Setrak och Mariam.
Vad heter din farfar och farmor: Arsag & Victoria.
Spelar du något instrument?: Nej men skulle jätte gärna vilja kunna spela piano.
Är bra på: En del, som att brodera (ja, faktiskt!), ha ordning på saker, skriva snabbt på datorn. HAHA!

Vem är snyggast:
Jag.
Vem vet mest om dig: Mina systrar, Domaren och en gammal vän.
Vad vill du ha just nu: Lugn och ro.
Höger eller Vänsterhänt: Höger.
Ditt mål i livet: Att kunna blicka tillbaka på mitt liv när jag är gammal och skrynklig och säga att jag inte ångrar något.

Har du varit kär:
Ja, det har jag.
Vill du gifta dig: Inte just nu, inte på ett tag.
Vill du gå högskola: Är klar! YEY! Men skulle vilja plugga något annat också. Vi får se. Jag kom in på socionomprogrammet på Stockholms universitet men tackade nej.
Gillar du när det åskar: Ja, det gör jag. Tillsammans med hälregn, ett varmt täcke, mysiga kläder, varm choklad och en bra bok.

Senast kramat: Min Steffy.
Sov du ensam inatt: Ja.
Antal timmar sömn inatt: Ett par timmar.
Varit på dejt den senaste månaden: Nej.

Druckit alkohol den senaste månaden: Ja, såklart. Fröken Svamp for nothin'
Blivit slagen den senaste månaden: Öhm, nej.

Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag är en stark individ. Visst är det på grund av allt skit jag har upplevt i mitt liv men det har gjort mig till den starka människan jag är idag.
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag aldrig visar känslor, att jag är så stängd. Som sagt, mycket av det har sin bakgrund men det är något man måste jobba på.
Bästa känslan: Ren och problemfritt lycka. Att man står vid en väg, ser ut på naturen och bara andas in lugnet.
Värsta känslan: När man förlorar något som betyder allt. 

Något jag vill ha i present: En bok signerad av Stephen King. 
Följande musikstilar tilltalar mig mest: Det mesta, men.. Sinatra/Bocelli är ju favvisar. 80-tals låtar också.
Låt som spelas just nu: Borrmaskinen från balkongen är på g så inget hörs. :(
Stjärntecken: Väduren, världens bästa tecken!

En bok jag gillar:
Benrangel/Djurkyrkogården av King.
En film jag gillar: Stolthet & Fördom, Gudfadern.  
Dricker helst: Pepsi Max.
Favoritgodis: Mintkakor.

Färg på mina ögon:
Bruna.
Min längd: 1.60.
Jag tror på: att det finns i mening i allt.
Favoritcitat: Jag har inga direkt sådär men Nemo saltat sobrius är ju en favorit sedan länge.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0