AUO har hört av sig.

AUO III har hört av sig och jag är "reserv" nu. Känner mig som en loser som inte har uppnått kraven. Fan :( Hon sa något om att jag måste uppfylla vissa krav också, typiskt. Hatar mitt liv så jävla mycket för tillfället. Kunde jag inte bara komma ihåg att tacka ja till kursen?! Kunde jag inte det?

Aja, idag ska jag hata mig själv och försöka läsa lite. Jag kommer ju inte klara skit-tentan eftersom jag inte har pluggat något på de senaste tre-fyra dagarna. Jag hatar det här, verkligen. Jag är så arg på mig själv att det inte är sant. Tänk er, om jag bara hade varvat ner i fem minuter och läst IGENOM allt så hade jag nog insett att jag måste tacka JA men neeeej, jag ska ha fullt upp och vara sjukt stressad.

Fan, hatar mig själv mer nu. Tänk om jag dyker upp där, den 18 januari och det inte finns platser? Vad fan ska jag göra då?

Som sagt - skriv alltid upp ALLT när ni har femtioåtta miljoner andra saker att göra! :(


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0