Inte mycket.

- 22 mars ska mitt PM lämnas in.
- 28 mars ska min geografi hemtenta lämnas in.
- Den 4 april tar min fasta slut. Då ska jag äta ägg, choklad, KÖTT, godsaker.. ojojoj.
- Samtidigt är det PÅSK, vilket jag älskar älskar älskar.
- 16 april blir jag 23 år och det verkar luta sig mot fest (istället för fångarna på fortet, som jag egentligen ville)
- Någon gång i maj blir det kusinens möhippa.
- 22-23 maj kommer en massa släktingar till Sverige (från USA) och ska bo hos oss.
- 26 maj är det hennafest för min kusin.. Eller som Sizar säger: Hejdå Flicka-fest.
- 28 maj ska mitt examensarbete lämnas in.
- 29 maj gifter sig min kusin, Marina.
- Någon gång här ska jag ventileras för min C-uppsats.
- 4-5 juni ska jag ha ventilering för mitt examensarbete.
- 7 juni har jag min examensceremoni i Domkyrkan i Uppsala.
- I mitten av juni reser jag till Grekland.
- Någon gång under sommaren... Ja, det får ni! :)

Ojoj.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0