Beställt.

Jag har beställt en kalender (jag ogillar den skarpt men den är billig) från Lärarförbundet, bara 44 kr. Mina systrar ville också ha så jag la in två till i min beställning. Så nu väntar jag på den så att jag kan få ordning på mitt liv. Jag avbeställde min fina personliga (som var rosa och med träningsspalt) av vissa anledningar men men.. Jag klarar mig med Lärarförbundets i ett år.

Så fort den kommer ska jag skriva in träningar, inlämningar och pluggtider. Jag måste få rutin i mitt liv. Jag ogillar när man inte har rutin. Jag ska söka jobb varje dag, träna 5-6 gånger i veckan och plugga varje dag. Eftersom vi bor så litet kommer jag försöka vara på bibblan så ofta som möjligt. Ni som vill göra mig sällis får gärna göra det.
Det känns skitjobbigt att behöva vara arbetslös när man har pluggat så hårt som jag gjorde men jag försöker se det från det positiva sidan; nu har jag tid att utöka mina ämnen. Sedan kommer jag nog ta ett vanligt jobb om jag får ett, något inom sekretararjobb eller servitris.. Ja, allt. Jag hatar att bara sitta och inte göra något vettigt med min tid.


Speak up!
MADDES

Vill du bli dagens blogg och ta del av alla mina besökare? Jag utser tre vinnare ikväll så skynda att anmäla dig!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-1.html

2011-08-08 @ 18:14:22
URL: http://maddisenj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0