Sökt jobb som en galning nu..

NU har jag sökt till nästan varje skola som finns i Sverige.. Jag funderar starkt på att flytta till Göteborg eftersom de har ett SO-jobb där. Herre gud.. jag kommer vara arbetslös och inte ha en inkomst. Vad sorgligt allt är. Jag har, i många år, alltid haft en inkomst och nu.. paff!

Jag trodde aldrig att jag skulle vara arbetslös efter tre slitsamma år på universitet. (min utbildning är eg. fyra och ett halvt år men jag läste dubbelt.. men tänk er om jag hade läst i nästan fem år och varit arbetlös?!?!?!?) Helt sinnessjukt!!!


Speak up!
neli

varsågod och tack hihi =)



söker själv jobb och det är inte roligt alls. ingen vill ha mig haha =( håller tummarna att du får något snart =)

2011-08-16 @ 15:15:58
URL: http://iamsofashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0