SKOR SPÅRLÖST FÖRSVUNNA!

Idag tränade jag Sats CorePulse och det var j o b b i g t. Min huvudvärk är fortfarande inte borta så den drog ner lite på energin men trots det blev jag röd som en tomat. Utan överdrift. Jag var heeelt röd och det enda jag tänkte på var hur jag skulle ta mig hem med mitt ansikte... Men så fort jag gick för att hämta mina skor (de är vid ingången) så hittar jag inte mina skor. Någon hade tagit MINA skor. Så nu är jag sko-lös. Det var de enda skorna jag hade.. :(  Åh.. även om de inte var dyra så känns det drygt att lägga ut pengar på att köpa nya bara för att någon kände för att ta mina skor (eller kanske trodde det var ens egna men man märker väl att något är fel när man tar på sig dem?)

Well well.. fick iallafall 55 minuters träning idag.



Min väska med mina rosa Nike-skor och min rosa flaska.. :)



Man kan inte se riktigt hur röd jag var men visst ser man lite lite?
Men herre min... vad röööööd jag var! :) HÄRLIGT!!!!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0