Veckans träning 43

Måndag: Piloxing i 55 minuter.
Tisdag: Spinning/core, 1 timme.  
Onsdag: Bodypump, 45 minuter.
Torsdag: En timmes Squash och jag dog. Jag var helt röd i ansiktet.
Fredag: Vilade eftersom jag var helt slutkörd.
Lördag: Dans i en timme.
Söndag: Ledig.

Utöver detta har jag faktiskt gått på promenader som in i.... Jag tror det har varit runt 3-4 timmars promenad.

Totalt: Cirka fem timmar plus promenaderna. Dåligt men jag har noll motivation just nu. Denna vecka kommer det knappt bli någon träning eftersom det är MYCKET plugg och min "sista" vecka innan jobbet. Nästa vecka kommer jag köra riktigt hårt på träningarna.

Måndagar är vanligt med piloxing men tisdagar kommer jag nog försöka göra antingen bodypump/piloxing. På onsdagar kommer det bli boxning/cykling och på torsdagar kan det bli cykling. Fredagar kommer vara detsamma, Corepulse och helgen kommer nog vara ledigt eller få in yoga-pass. Nu när jobbet går in så kan jag träna mer effektivt på kvällarna och vi får hålla tummarna att tågen går som de ska!




Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0