Off... off to workout.

Tog en sovmorgon idag, hade en hemsk dröm. Åh, helt... åh!!! Vi var hemma hos någon och körde filmkväll eller fest.. eller vad det än var. Jag var med en kompis till mig som ur det blå öppnade balkongen och ställde sig i en position som såg ut som om hon skulle hoppa. Jag tänkte, i drömmen, att hon kommer hoppa men jag vände mig bara om och bad henne att sluta skoja. Helt plötsligt hoppar hon!!

Man kunde se hennes kropp därnere, helt söndermosad. Såklart, det var en dröm så det var extra äckligt. Så jag går runt och har ÅNGEST för att jag visste innerst inne att hon skulle hoppa men tog inte henne på allvar. Så jag bara gråter och gråter och gråter... och spyr varje gång jag tänker på hennes kropp. Sjukt!

Well.. nu blir det bodypump. Jag måste få bort den dåliga energin. Sedan ska jag plugga filosofi (någon snäll klasskamrat skickade boken till mig via e-post. I'm happy då den inte fungerar att få fram här) och sedan blir det att träffa Kristell igen.. :)



Jag tar faktiskt mer vikter än vad hon gör :P



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0