Hello!

Lördag! 
 
Jag har sovit så mycket som man kan, det är helt sanslöst. Sedan låg jag i sängen och slappade ett bra tag. Men efter det tyckte jag att det räckte och tog på mig träningskläder och gick ut. Jag tog en powerwalk som jag tror låg på 50 - 1 timme. men min RunKeeper räknade inte.. fattar inte varför. Inte heller kan den hitta mig, GPS-funktionen verkar inte fungera. Well well, Domaren får ordna det senare i kväll. :) 
 
Sedan blev det en sen frukost och en härlig dusch. Fast nu ligger jag här med väääärldens huvudvärk. 
 
 
Från dagens pw - en timme och 15 minuter. 
 
 
Min nya träningströja - eller ny är den inte men oanvänd :) Stadium, 199;-
 
 
Härligt med svett fläckar :)
 
 
Frukost på det :) Favoritbrödet, Grova Lingon och favvo juicen - Äppeljuice Bravo (Tropiska är också bäst!) 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0