Vilken dag!

Vilken stressig dag. Först var det jobbet och jag har en hel del att göra där, sedan är det en tenta som är på G. Jag såg även den nya delkursen, som verkar vara superduper rolig!!

Men sedan var det såklart träning. Körde löpbandet i 30 min, mage i 30 min och sedan 45 min Spinning med bästa Caroline men tyvärr var jag trött och kroppen ville inte riktigt med. Men men...

Sedan står jag i duschen och planerar att sitta med tentan min men då har lilla Elena missuppfattat att vi skulle ses imorgon och hade ordnat mat till oss. Jag fick snabba på och så avslutade vi kvällen hos dem med massa prat, tankar om bröllopet och sedan en hel del skratt.

Nu är måndagen över.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0