Min syster yster.

Idag fick jag fyra bilder från Gena, min lillsyrra. När hon har på sig en brudklänning. Jag höll på att grina, det är ju MIN lillafis. Hon som alltid irriterade mig genom att ta mina kläder och förstöra dem, som alltid var ute längre än vad hon fick, som aldrig svarade när man ringde henne och som alltid var en rebell, oavsett vad. Nu ska hon gifta sig och flytta till Los Angeles. 17 timmar bort från mig, med en enorm tidsskillnad. 
 
Hon var så vacker i den klänningen hon visade mig, helt underbar! Min syster är vacker.. båda mina systrar är det. De glänste på mitt bröllop! :) 
 
Åh, saknar dem! Längtar till den 12 juli... då kommer mina sötnosar! Då kan syskonbråken börja! :)
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0