What a day!

Pjuh! Tränade pulscykling idag, men är fortfarande inte imponerad av SATS Sollentuna.. Vi får se!

Imorgon har vi en bjudning för några av Suhels släkt.... Cirka tjugo personer. Jag har ALDRIG lagat mat så det här är en stor utmaning för mig. Jag kryddade kycklingen och lövbiffen idag. Imorgon ska jag ordna röror och sallad. Sedan försökte jag baka men allt hamnade återigen i papperskorgen.

Allt blir så GOTT men så fort ugnen tar över så blir det katastrofalt. Jag har inte riktigt förstått den ännu. Well well... Jag har iallafall ett sött förkläde som jag fick av Eva! :)



Speak up!
Asrin

Va duktig du är gumman :) det kommer att bli jätte bra.

Svar: Jarå, längtar tills ni kommer.. Mest för att matförgifta er, inget annat! :P
Milazlatnikova.

2013-07-12 @ 00:40:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0