Hej stressdagarna!

Fy i.. Ja! Snart kommer all stress!

Idag är det jobb men jag måste hem direkt, hinner inte sätta mig och jobba över idag. Måste förbi IKEA och köpa en enda sak vilket kommer ta mig en timme! Sedan ska jag fixa naglarna och tanken på att sitta still i en timme och inte kunna göra något dödar mig.

Efter det måste jag ordna en massa i centrum och hämta upp en del. Sedan MÅSTE jag ordna lite med tentan. Jag har en tenta som måste lämnas in snart..

Min svärmor vill även att jag ska få i ordning huset men hur ska jag hinna idag? Nu börjar även alla kusiner komma, igår dök systerns svärmor. Hon är helt fantastiskt, jag älskar henne och hennes underbara glädje!!

Åh.. Aja, allt ordnar sig. Sömn är överskattat!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0