Jag älskar mitt hem.

Det saknas fortfarande en hel del och vi är på gång, även om det går långsamt. Ändå kan jag sjunka ner i min soffa och bara älska mitt hem. 

Jag älskar vårt mörka golv, vårt fina vita kök och vårt lilla förråd som ger oss möjlighet att slänga allt där. Även om gardinerna fortfarande (!) inte har kommit så är det mysigt att titta ut på vår bakgård och veta att vår dotter kommer att leka därute. Att grillen kommer tas fram, vänner och familj kommer att samlas och solen kommer att skina. Hoppas vi på! 

Nu är allt även städat och fint, och då njuter jag mer! Snart kommer min fina vän Eva på besök, i sällskap med syrran min. Mys på högsta nivå! :)


Snart kommer ljusen att vara röda och jultemat kommer att synas tydligt!! :) 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0