Babysitter.

Igår beställde jag allt detta till vår lilla ängel. Min moster ville köpa något fint till bebisen men visste inte riktigt vad. Det slutade med att jag fick välja helt själv och då valde jag skötbädd, skötbord, babysitter och skötväskan. Jag funderar även på att köpa badbalja eftersom min moster är den första som ska få tvätta bebisen, detta för att hon var den första som såg till att jag var ren. Det är en tradition som är vanlig hos oss! :) Det betyder mycket för min moster så varför inte! :) Då slipper jag vara rädd för att tappa henne! 


Bra att ha till vardagsrummet. :) Jag och Suhel var överens redan från början om att vi INTE ville ha en överdriven babysitter med ljud och vibration. Enkel och fin, det är alltid bäst. 


Skötbord, som jag är supernöjd med. Den passar fint med allt annat och jag ska byta ut knoppen mot en silverkrona. :) Sedan ska jag ha vita små lådor för förvaring av bland annat blöjor och sådant man använder varje dag! 


Matchande skötbädd. Egentligen skulle jag välja en rosa med vita prickar men min syster Carin tyckte att jag överdrev med den färgen. Denna matchar ju sängen också! :) 


Sist men inte minst, min skötväska. Hoppas verkligen att den är så bra som alla säger. Annars får jag bara lämna tillbaka. 

Tack snälla moster!! :) Nu sitter jag och väntar på att allt ska komma fram. :) 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0