Trött.

Ingen rolig natt igår, inte. Jag somnade två och vaknade runt femtiden. Hon körde ett träningspass i magen och det strålade ner som bara den. Bra träning inför förlossningen, försöker jag då tänka men sömnen blir ju lidande. Samtidigt fick jag restless legs, det är något jag har haft så länge jag kan minnas men under min graviditet har det skett i stort sätt varje kväll. Jag lyckades iallafall somna till en timme innan jag gav upp. 

Nu sitter jag och väntar på maken min. Vi ska hem till hans föräldrar och äta hamburgare. Sedan ska jag hem och vila för på kvällen ska maken och jag dra på stand up och trerättersmiddag. :) 



Jag ser helt sliten ut!! 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0