Snart dags för en förändring.

Jag är numera sjukskriven fram till sportlovet. Jag ska vila och hålla koll på mina sammandragningar. Sedan måste jag ordna in en tid med en sjukgymnast och få in ett par övningar som ska vara bra för ryggen och annat. 

Det känns jobbigt men samtidigt så ska man prioritera. Jag väljer min och min dotters hälsa först. Eftersom jag ska vila så finns det inte så mycket att göra, då tänkte jag fokusera mig på att inreda hennes rum... Via datorn. :) Vi valde färg och Suhel har ordnat en målare så vi får försöka hitta någon dag snart så att han kan måla. 

Rosa och vitt tänkte vi köra på. Lika bra att få saker gjort då man aldrig vet vad som kan hända. 







Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0