Torsdag.

Nämen vad söta! :) När jag börjar nojja om allt så tittar jag eller köper jag något till barnet för att hålla positiv fokus! 

Det har varit rätt så tyst här och det beror mycket på att det var en jobbig natt igår med värkar, strålningar och oro över vad som händer. Jag och Suhel fick en mini förberedelse inför förlossningen. Jag låg på sängen och försökte andas lugnt och fokusera på andningen, haha! Imorgon har jag tid hos min barnmorska och då ska jag fråga varför det blev så. Jag är väldigt orolig, speciellt eftersom hon har börjat röra på sig på ett heeeeelt annat sätt nu. Dessutom har jag VÄLDIGT ont. 

Idag tillbringade jag även förmiddagen hos min moster. Hennes exman avled imorse så hans barn och barnbarn var samlade där. 



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0