Imorgon.

Imorgon är det exakt en månad kvar tills jag åker till USA och mina sista kilon sitter som bergen. Nu tänkte jag göra något åt saken. Eller åtminstone försöka. Jag menar, lite självdisciplin bör jag ha och kunna undvika godsaker i en månad. 

Jag kan inte träna såsom jag vill med tanke på mina sår men jag kan göra något åt maten och godsakerna. Det blir mindre kolhydrater och inget gott varenda dag. Fram till USA. Där får det vara fritt fram. Jag får kolla med läkaren om promenaderna men jag misstänker att det inte går... 

Så, imorgon. Känner mig inte supertaggad men något måste jag göra åt de sista fyra kilon. Jag tror inte de kommer försvinna på en månad men något iallafall! 


Kom igen nu!  :) 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0