Morgon kaos.

Herre min... Igår spydde min dotter en hel meter framåt och imorse hände samma sak. Vi får se vad felet är, men båda våra soffor är "mjölkiga" nu. Det är huuuuur läskigt som helst. 

Maken min upptäckte att ersättningen vi fick gratis från BVC var två månader gammal, den öppnade vi igår. Det kan alltså vara det som är problemet, jag hoppas att det är det och inget annat. 

Som ni ser är det totalkaos hos oss just nu. 





Speak up!
Elena

Hennes armar!! Jag orkar inte 😩

Svar: Hahahaha hon har blivit en riktig tjockis! :)
Milazlatnikova.

2014-06-12 @ 11:36:22
Mima

Min son sprej-spydde också otroligt läskigt mycket (som en vuxen) fattade inte varifrån det kom, men hände bara 3 gånger sen slutade han. Jätte konstigt vet inte varför.. Hoppas du mår bra:)

Svar: Mmmm! Det är jätte läskigt!! Victoria har slutat men ibland kommer det lite då och då.. Tycker att det är rätt så obehagligt men det är vanligare än vad man tror!

Jorå, mår bättre nu! Hur är det med dig? Hade du haft blogg hade jag vetat.. •pikar•
Milazlatnikova.

2014-06-15 @ 10:50:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0