Nacka Forum!

Idag drog jag och systrarna till Nacka. De var inte lika imponerade som jag men jag älskar det fortfarande. Jag fick med mig en jacka och två klänningar till Vixie. Jag får visa er så fort jag har fotat allt. 

När jag kom hem var allt med larmet klart. ALLT. Nu känner jag mig supertrygg. Någon gång snart ska vi även lägga upp lampor på baksidan så att det inte är så mörkt på kvällarna. Åh, lättnad nu. Jag går inte runt och tänker på inbrottet men visst är det jobbigt att leta efter något och inse att det är borta. Att någon annan har varit i ditt hem och gått igenom allt, fast nu har det hänt och man får släppa det. Det som är stulet är borta, det jobbiga är det vi inte kan ersätta. Det som hade sentimentalt värde, sådant som en simpel tjuv inte bryr sig om. 

Sorglig värld vi lever i. Ett inbrott är inte ens chockerande, det är vanligt. Så idiotiskt. 

Well, jag har iallafall fått njuta av en varm choklad idag! 





Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0