Mina krämer.

Jag beställde nyss hem mina krämer. Jag snodde lite pengar från mitt sparkonto (det som ska betala av min skuld till CSN, men men.. Min hy är viktigare!). Jag satt och klickade allt jag ville ha och summan blev 1700 kronor (på ett ungefär) och jag fick tårar i ögonen men tänkte på att det känns så jävla skönt att vara fräsch. När jag skulle betala såg jag "Kampanjkod" och önskade innerligt att jag hade en kod. Geni som jag är tänkte jag på google och googlade "Kampanjkod BeautyPlanet" och fick en. Jag fick hela köpet för 1500 kronor! :) Visst, det är fortfarande en stor summa för krämer men hallå, sparade in 200 kronor! :)

Well well, var hemma hos DJ idag och åt Donken-skräp för andra gången denna vecka. Bli tjock? Javisst.





Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0