Första genomgången.

Idag hade jag min allra första genomgång och det var faktiskt nervöst. Trots att det bara var nior så blev jag otroligt nervös. Efteråt berättade min handledare vad jag ska tänka på och vad jag gjorde bra, vilket jag uppskattade. Jag är sämst på att skriva på tavlan, för att det är något helt nytt för mig. Men niorna var trevliga, lyssnade och antecknade. De tyckte nog synd om mig.

Imorgon ska jag ha en kort "Nutidsfrågor" med sjuorna så jag får se hur det går. Nu är det onsdag, torsdag och fredag kvar. Sedan helg! WOHO! :) Eller ja, jag ska plugga till en tenta jag har kvar. Peter Schalk var inte snäll kan jag säga. Mitt första IG.

Aja, som Domaren sa: Någon gång måste vara första gången.

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Marie

om du får nior att tycka synd om dig så har jdu ju lyckats - de brukar inte vara så sympatiska i den åldern =)

2008-04-22 @ 16:18:09
URL: http://www.metrobloggen.se/marie


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0