Lera!

Idag har jag fått min lera.. Frågan är bara ifall jag orkar gå och hämta dem! Hmmmmm...

Idag har jag haft två genomgångar, som gick rätt så bra faktiskt. Men imorgon kommer niorna igen och då är det dags. Men men... vi får se! Vi håller tummarna för mig!

Snart åker vi... snart, snart, snart.. Det känns inte riktigt som om vi SKA åka eftersom jag knappt har gjort något, men vi SKA. Det är helt och hållet säkert nu och jag bara längtar... Det ska bli skönt att somna tillsammans med Domaren faktiskt i ett par dagar, och bara umgås. Vi umgås ju rätt så ofta nuförtiden men jag menar, verkligen bara är med varandra. Så slipper man prata i telefon, sakna varandra och inte ha tidspress på sig när man väl ses. Det ska bli så skönt!

nemo saltat sobrius.


Speak up!
nathalie

svar: i know! alla hans böcker är så underbara, jag läser och dras med och bara väntar på nästa citat han skriver.. det är sjukt hur duktig han är.. poesi, musik, what so ever :)

2008-04-28 @ 22:48:42
URL: http://nattow.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0