Mycket.

Jag har varit på praktiken från 08:00-16:30 för att sedan dra till Friskis & Svettis för ett medel-pass på spinning. Låt mig aldrig göra om det. Jag trodde jag skulle dö. Nästa gång blir det bas för mig!

Sedan var det snabbt in i duschen, äta och ner till min granne Emy för att hon skulle fixa lite grejer åt mig. Upp igen och börja fixa med mina mail, papper och saker inför morgondagen. Herregud vad mycket!!!!

Jag har inte hunnit snacka med Domaren en enda gång.. eller jo, en minut! Jag måste få prata lite med älsklingen innan jag somnar iallafall, men nu tittar han på Barcelona matchen! :)

Jaja, imorgon får jag sluta tidigt så det blir nog bra. Jag ska försöka träffa några av tjejerna eller bara ta det lugnt!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0