Sen morgon.

Jag vaknade tolv idag! TOLV! Dessutom drömde jag om fågeln på balkongen, att hon hade lämnat sina ägg för att dö. Hemskt.

Idag ska jag träffa Domaren om en stund och fixa en massa. Jag ska försöka få tag på As så att hon kan ge tillbaka mitt Friskis & Svettis kort. Ja, jag ska försöka börja träna igen.. för att jag tror inte min kropp mår så bra utav att ruttna sig sakta men säkert bort.

Idag kommer min syster hem, då hon har varit på kryssning. Jag hoppas att hon har köpt en massa sprit till mig. I really hope so. Det ska bli roligt att se vad hon har haft för sig under kryssningen och jag längtar till detaljer. Eller ja, inte alla detaljer direkt.. Hon är trots allt min syster.


Det var meningen att jag egentligen skulle åka på kryssning.
Tydligen glömde de bort mig.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0