Snart fredag!

Imorgon (eller om några timmar!) är det fredag.... och då kommer jag vara ledig! Woho! Jag har bara en arbetsdag kvar och sen ska jag fan i mig sova ut! Fast... på lördag har jag träning klockan tio så sova ut blir det nog inte.. men bättre än att vakna klockan sex! Då får jag ju sova fram till... cirka nio! :) Jag vaknar ändå runt den tiden i vanliga fall så jag är helt nöjd. Så länge jag slipper medel-passen med den där tränaren. Rockmusik till spinning. Herregud.

Jag promenerade idag också vilket kändes skönt. Jag vill dock öka tempot och känner att jag behöver någon att träna med, någon som peppar en. Om du känner att du är den personen och bor i Jakobsberg så hör av dig!

Jag träffade Domaren en dag en väldigt kort tid men på senaste tiden har dem korta timmarna varit väldigt värdefulla då vi inte hinner ses så ofta, men vi kommer ju få våra barca-dagar med varandra. Varje dag, varje kväll. Sedan reser vi två veckor igen under sommaren till "hemlandet" så.. Inte illa. :) Dessutom hann jag träffa As och Soma och äta middag vilket var trevligt. Vi pratade väldigt mycket och fikade en stund. Det känns skönt att bara lyfta telefonen och fråga om man vill gå ut och dessa två bor rätt så nära mig vilket förenklar det hela.

Jag ber om ursäkt för grammatiska fel men jag är bara så trött. Nu ska jag sova... för imorgon är det sista dagen av arbetsveckan. Woho!!!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0