Stockholm.

Ja, nu när bloggen har varit nere så har det känts rätt så trist. Faktiskt. Det kändes som om hela bloggvärlden stannade upp och en bild av öken, tystnad och små vindpustar dök upp i huvudet på mig. Sorgligt? Ja.

I vilket fall som helst så har vi bokat lägenheten nu i Barcelona, och jag har tyvärr inte några bilder. Så fort Domaren slutar jobbet så ska jag tvinga honom visa mig några bilder, så.. vänta! :) Jag längtar faktiskt..men inte så mycket för ifall det händer något som gör att vi inte åker så blir jag inte så ledsen. Eller jo, jag kommer bli ledsen.

Jag är iallafall i Stockholm med min familj. Jag ska börja höra av mig till vänner nu, hinna ikapp med massa saker innan praktiken börjar. Jag vet inte varför men jag har en känsla av att det kommer bli som förut, igen och igen. Usch! Jag har inga bra erfarenheter av Bålsta-skolor, tyvärr.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0