Inte ett ord.

Jag har inte suttit framför datorn idag på hela dagen. Väldigt konstigt.

På morgonen kom Emily upp (mina föräldrars grannes unge) och jag underhöll henne i ett par timmar då hennes mamma hade det fullt upp med att förbereda Emilys födelsedag imorgon. Muppen blir två år och är världens sötaste flicka på den här planeten. Det här ska hon få av oss:



Sedan så åt jag middad med mina föräldrar och shoppade lite. Jag försöker hitta fina kedjor till mina halsband men jag hittar inte. Jag blir så himla irriterad för att jag vet att de finns men inte vart jag har sett de. I vilket fall som helst gick jag till Domarens match, inte då han spelade utan då han dömer. FYFAN vilken tråkig match (det var tjejer) och det var sjukt kallt. Jag kände knappt mina fötter efter första halvlek! Men det var värt det då jag fick se Domaren i långkalsonger. En syn jag aldrig kommer glömma.

Efter matchen så gick jag hem till min morbror då min kusin fyller år, min morbrors son. Där satt jag ett tag tills det var dags att komma hem. Nu ska jag traska vidare ner till grannen för att sedan gå ut på kvällen med Domaren & co.

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Anonym

va sött!!!

2008-02-23 @ 18:35:44
Elin [ n e v n a r i e n ]

jo då vi har träffats en gång tidigare och det var så kul! :)

2008-02-23 @ 18:47:59
URL: http://nevnarien.blogg.se/
Ronja

Vad gulligt!

2008-02-26 @ 12:56:30
URL: http://laserpiente.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0