Måste nog lägga ner.

Ja, jag har blivit helt beroende av det här med leran. Igår satt jag och syrran och mixade en massa och kom fram till att vi ska starta vårt eget företag. Vi säljer våra ler-påhitt till er. Haha! Ni kanske förstår nu varför jag måste lägga ner alltihop?



Hur långt ska det behöva gå? :)

Idag har jag inte så mycket bokat men det känns skönt att vara hemma. Det var jobbigt att vara kvar i Uppsala, av många skäl, och här kan man iallafall gömma sig bort från sina problem. Eller ja, typ. Man har nästan alltid något att göra, eller så känns det bara skönt att ha en lägenhet för sig själv. Jag funderar på att städa upp lite, kanske baka och sedan läsa en ny bok. En läsare hade tipsat om Paulo Coelho och jag valde "Elva minuter". Den är faktiskt rätt så bra och en sann historia.

nemo saltat sobrius.


Speak up!
nathalie

tack för dina värmande ord! Och jag vet att jag inte ska låta honom förstöra sådär för mig, men det är massor som hänt och jag försöker hela tiden tänka att det inte kommer hända mig för att jag inte kommer vara så naiv och blåögd som det kändes som om min mamma var. Men tack igen! Kram

2008-02-21 @ 11:07:13
URL: http://nattow.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0