Arg

Det är ingen bra dag för mig för jag är bara arg. Jag är även sjuk och kunde knappt sova idag eftersom huvudet gjorde ont, halsen sved, jag kunde knappt andas på grund av att jag var så täppt i näsan. Usch! I hate it!

Jag och Domaren är "ovänner" för tillfället. Jag brukar inte vara en som tjurar hur länge som helst, utan jag snarare glömmer rätt så snabbt. Den här gången kommer det inte ske, för jag orkar inte. Jag är bara arg, på allt. Jag har rätt att få vara arg ibland, länge också. 

Nu ska jag försöka få halsen att lugna ner sig lite för det gör sjukt ont och sen ska jag börja jobba. Det är INGET jag längtar till. Hatar det!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0