Filmer

Jag har laddat ner första delen av Bernard & Bianca och sedan Svanprinsessan! Dessa två ska jag försöka se idag, men tror inte jag hinner med båda. Jag måste också jobba ett par timmar idag, blä!

Men som sagt, jag älskar Disney filmer eftersom man oftast blir väldigt väldigt glad utav dem. Jag älskar Disney! :) Nu måste jag jobba så att jag kan titta på mina filmer ikväll. Mina systrar är ju inte här utan hos en kompis i Dalarna, så jag är alldeles själv. Jag har faktiskt saknat det lite.

Idag är det ju också 1 juli så det betyder 15 dagar kvar till As får reda på om hon har kommit in eller inte i Uppsala. Hoppas! Hoppas! Hoppas!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0