Idag

Idag har jobbet stängts ner för att "dagens kvot" är klar. Det är bara ett visst antal texter som ska göras, så jag får väl ledigt trots att jag inte vill ha det. Ville jobba till ett, för sedan ska vi gå ut och sola. Jag och mina små systrar. Det är sjukt härligt väder och det är väl lika bra att man utnyttjar det.

Vi har köpt Playstation så vi har blivit lite besatta av den för tillfället, vilket inte är bra alls. Det har ju inte varit världens bästa väder denna sommar, så det var nog därför vi köpte den och helt plötsligt blir det 25-30 grader nu. Aja, det är bara att njuta på. Domaren jobbar idag, så han får ju inte men å andra sidan så fick han ju göra det igår. Nu är det min tur! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0