Oj..

Hemsk dålig uppdatering men det är för att jag har varit jätte duktig och jobbat. Jajamänsan. :)

Nu tar jag en liten paus och sedan får vi se ifall jag orkar skriva lite mer, vilket jag tror att jag kommer att göra. YEY! :) Jag ska dessutom försöka se en film iallafall, som jag hade nämnt tidigare. Bernard och Bianca, del 1 och Svanprinsessan. idag blir det nog bara mys hemma, för igår var jag och Domaren ute och kvällen innan.

Nu är jag även en tradera nörd och försöker vinna en Spongie-nalle, typ. Det är den sista så jag vill verkligen verkligen verkligen ha den. Men folk bjuder över och jag kan inte köpa den till vilkte pris som helst med tanke på min ekonomi, dvs 0 kronor! :) Jaja, jag vill vinna!

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Johanna

Ett tips till användet av trader!

* Istället för att buda, så budare du några minueter innan auktionen går ut då läger du den summan du max kan tänka dig å betall för nallen. Eftersom någon redan lagt ett max bud så hur många gånger du än budar så överläger någon annan sitt bud över dig pågrunda av sitt maxbud!

2008-07-03 @ 19:56:51
Marina

Tack Johanna. Jag håller på med det just nu faktiskt, det är bara två timmar kvar så jag väntar och väntar! :)

2008-07-03 @ 20:54:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0