Är det jag?

Som ska träffa min snart rumskamrat Asrin på tisdag? :) Hon har haft massa tentor nu och på tisdag är den sista. Jag tänkte åka in och träffa henne inne i stan (och hoppas på att Soma också är där!) och ja, bara mysa. Skojar bara, skvallra såklart! :)

Jag hoppas verkligen att Asrin flyttar till Uppsala, för hon har sökt dit. Vi får se vart hon hamnar och vart hon anser är bästa plats att vara på. Men det skulle vara toppen ifall hon var med mig i Uppsala, för jag och hon kan plugga ihop. Hon är sjukt ambitiös så hon skulle nog smitta mig också. Nästa termin kommer jag ha det riktigt tufft så jag vill ha mina ambitiösa vänner. Inga andra. :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0