Gulligt..

Jag har en gullig pojkvän, som har försökt skaffa fram klänningen till mig. Jag är ju kär i den, det måste jag erkänna. Jag vet också att jag inte kommer att få den eftersom jag får lön i slutet av juli och då är de säkert slutsålda. Jag har kollat upp French Connection i England, men där är min storlek helt utsåld, detsamma var det i USA. Jag tror det bara fanns i Kanada, men jag kan inte sånt. Frakt och tull och sånt finns ju.. så det blir bara onödigt dyrt. Jag vet ju inte heller om dem fortfarande har kvar klänningen här i Sverige, så.. Det är bara att hålla tummarna.

När Domaren sa att han vill köpa den så tyckte jag det var gulligt, men man kan inte heller få allt man vill i livet. Jag vill inte att han ska lägga 1100 kronor på en klänning till mig, när han kan göra så mycket annat för dem pengarna. Förresten är det något jag gillar, så då är det bara mer än rätt att jag ska köpa den till mig, speciellt nu när jag jobbar. Eller hur?

Idag är det i vilket fall som helst match, så alla ska samlas hos Serdar och titta på den. Hoppas Spanien vinner. Jag och syrran ska göra jordgubbstårta eftersomSerdar gillar det, så vi får hoppas att han inte spyr upp det. Jag skulle inte äta något jag har bakat iallafall, haha!

Jaja, ifall någon går förbi French Connection idag, imorgon eller någon gång denna vecka så kan ni ju kolla om klänningen finns kvar. Eller så försöker jag släpa dit Soma så vi kan hälsa på kläningen, för hon brukar alltid gå och hälsa på sina kläder som hon inte kan få. Det låter stört, men hur många av oss gör inte det?

nemo saltat sobrius



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0