Hungrig.

Det var sjukt lätt att hitta till Danderyd sjukhus med bilen, men tillbaka vägen var svår. Varför? Det kan man fråga sig. Nu är jag vrålhungrig och siktar min mage mot kinamat. Favoriten. Domaren hade lovat mig kinamat igår, men som vanligt så sviker han mig när det gäller det. Det blev subway! Typiskt.

Dagens planering är att shoppa (eller ja, följa med syrran och titta på när hon shoppar då man själv är luspank), göra klart mitt PM, kolla upp flera kyrkogårdsjobb (haha!) och sen photoshopa lite, tänkte jag. :) Det är ju inte bra väder idag, så varför inte sitta hemma och mysa? Yey!

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Sanna

Blondinbella VS Kissie i min blogg, rösta vilken som är din favorit:)

2008-06-16 @ 13:07:07
URL: http://sannawiberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0