Kär...

Idag var jag i stan med As och syrran (Soma kom senare) och jag gjorde misstaget att ta på mig en klänning som är alltför dyr för mig. Jag blev så kär... och jag hatar när jag blir det i klädesplagg för då kan jag inte sluta tänka på den. Den här var sjukt snygg, faktiskt. Jag tog några bilder men det blev inte bra men hittade den på nätet, nämligen på French Connections hemsida. De hade den billigaste i UK, dudes! (som inte har den i min storlek) men men.. Den är fin! Eftersom jag inte kan få den så kan någon annan som har råd att få njuta av den..



Det är rätt så öppet därframme och hela ryggen är öppen. Snyggt! Den är mycket snyggare ut i verkligheten och tyget är perfekt. Jätte skönt tyg! För er som orkar kan ju alltid åka in till stan och kolla in den.

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Jag och fotbollsspelarn

Vilken underbar klänning!

2008-06-17 @ 20:13:27
URL: http://tgif.blogg.se/
Pernilla

Sv: JA :O

2008-06-17 @ 20:16:17
URL: http://typperra.blogg.se/
Anonym

fin klänning!

2008-06-17 @ 23:58:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0