Ny vecka..

Ny vecka, slutet av juni månaden. Om 10-15 dagar så får vi veta hur livet kommer bli, iallafall för mig. Kommer jag att bli ensam i Uppsala eller kommer jag att få sällskap av härliga människor? Den frågan återstår att se. Jag måste ju erkänna att jag är sjukt nervös! Jag tänker även satsa på eget denna termin, att jag har en egen lägenhet. Jag känner att jag behöver det och får jag sällskap så är det bara bättre. :)

I samma veva, 14 juli, så är det tio månader. Då är det alltså bara två månader kvar till det blir ett år mellan mig och Domaren. Härligt, härligt. Jag ser verkligen framemot det eftersom det är första gången jag firar ett år med någon. Vi har inte tänkt göra världens grej utav det men bara att säga att det har gått ett år tycker jag är coolt. Iallafall för mig, men även honom. Det här blir också hans första gång, eller ja.. Jag tror att det här är hans första seriösa förhållande, så :)

Men men, idag blir det nog bara jobb. Det är sista dagen för månaden så jag måste försöka nå mitt mål (eller snarare Domarens!). Well, well. Ha det bäst, allihop!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0