Sex and the city!

Jag har precis sett Sex and the City och jag fattar inte vad folk klagar på. Den var ju skit bra! Tänker inte avslöja för mycket eftersom folk har kanske inte sett den men.. kläderna! :) Det får mig att längta som en galning efter min klänning. MIN klänning, min fina klänning som satt så fint med det lena tyget och underbara färgen. Min klänning som ropar efter mig. Jag har fastnat för saker och ting förut men den här var så... sjukt snygg. Jag förtjänar ju det! Jag har läst två kurser samtidigt OCH klarat det på universitetsnivå och jag ska fortsätta plugga en massa. Jag förtjänar den klänningen, eller hur?



nemo saltat sobrius.


Speak up!
Malin

Åh vilken fin klänning. Vart på nätet är det man kan köpa denna klänning? Eller vilken butik var det du såg den i ?



Kram

2008-06-22 @ 03:35:46
Marina.

Hej Malin! Jag såg den i French Connection, i stan. Gallerian, vid ingången/utgången. Men man kan hitta den på deras hemsida: http://www.frenchconnection.com



:)

2008-06-22 @ 17:13:43
URL: http://milazlatnikova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0