Fånigt!

 

Jag är, som ni märker, bildkåt idag. Jag har suttit och kollat på massor med bilder, och bara längtat att få åka bort. Jag har suttit och kollat runt efter biljetter, till något varmt land. Jag såg den här bilden, och då ser ni hur fånig min pojkvän är. Jag har hittat flera bilder då han gör sitt lilla "tecken", vid flera tillfällen. Varke gång han gör det så tycker han att han är världens coolaste. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, finns det något att säga förutom att han är såååå himla barnslig? Kolla på mig, jag ser ju huuuur mogen ut som helst! (Titta inte på tidigare inlägg, annars brister hela mogenheten!)


nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0