Jag ger upp.

Jag gjorde mitt bästa. Jag försökte. Det slutade med att jag lyssnade på musik en timme, snackade i telefon i en halvtimme och chattade på MSN resten av den tiden. Dessutom la jag mig väldigt tidigt. Nu är jag här.

Jag har kollat upp omtentan. Den är i maj. Ja, det är bara att acceptera att det är dags för ett IG så jag tänkte köra Ally McBeal maraton (säsong 2) idag med massa godis, chips och cola. Jag måste dränka mina sorger.

Ifall ni läser det här så håll tummarna för mig, det kanske kommer frågor då jag kan skriva en massa strunt och plocka poäng. Hoppas det enbart kommer frågor som jag kan.. som.... Ja, att vi slipper göra tentan och att alla är godkända!

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Kattis

Morrn!
Klart man håller tummarna för dig.
Ha en skön helg efter väl gjort jobb.

2008-03-28 @ 07:13:31
URL: http://kattis11.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0